22 Nisan 2010 Perşembe

6.sinif sbs 2010 sorulari ve çözümleri

Ekol hoca matemetik zümremizin hazırladığı testler den merhaba. Aşağıdaki linklerde siz ilköğretim ortabir altıncı sınıf 6.sınıf ları ilgilendiren 6.sınıf sbs 2010 soruları cevap anahtarı niteliğindeki soru çözümleri mizi aşağıdaki linklerden hazırlanabilir ilköğretim 6.sınıf matematik konu anlatımları na da buradan ulaşabilirsiniz.
Açılar Testi
Işında Açılar Testi
Alan Yüzey Ölçüleri Testi
Asal Sayılar Ebob Ekok Testi
Bölünebilme Kuralları Testi
Cebirsel İfadeler Testi
Cebire Giriş Testi
Çokgenler Testi
Doğal Sayılar Testi
Grafikler Testi
Katı Cisimler Testi
Kesirler Testi
Kesirler Testi 2
Kümeler Testi
Olasılık Testi
Ondalık Sayılar Testi
Oran Orantı Testi
Öteleme Testi
Tam Sayılar Testi
Üslü Sayılar Testi
Yüzde Problemleri ve Dörtgenler Testi
Zaman Problemleri Testi

Herkese ilköğretim altıncı sınıf 6.sınıf 2010 sbs sınavı nda başarılar diliyoruz ve inşallah iyi puanlar alarak iyi liseler ve iyi üniversiteleri okumalarını temenni ediyoruz. İyi çalışmalar.

3 yorum:

  1. iyi puan almak isterim destek için teşekürler

    YanıtlaSil
  2. sey benim adım sevgi söylemeyi unuttum tekrar saolun

    YanıtlaSil